Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/lisegoettsche.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734
Forslag - WHI

Vi designer værdifulde og brandstyrkende kundedialoger

Det gode design sikrer, at I taler med jeres kunder om de rigtige ting – og på en måde, der styrker jeres brand.

01

Vi undersøger om jeres kundedialog styrker jeres forretning

En dyb indsigt i kvaliteten af jeres kundedialog giver et sikkert afsæt for jeres kundeorienteringsstrategi.

02

Vi træner jer i at skabe brandstyrkende kundedialoger

Træning med adfærdsspejl garanterer jer reelle adfærdsændringer, styrker jeres kundedialog og øger arbejdsglæden.

03

Garanti

Vi leverer målbare adfærdsændringer og bedre kundeoplevelser

Vi sikrer jer en kundedialog, der styrker jeres forretning. Vi omdanner jeres strategi til en operationel standard den enkelte medarbejder kan anvende i hverdagen og måler i hvilket omfang dialogen lever op til jeres ambition. Og så træner vi medarbejderne i hvordan de helt konkret taler med jeres kunder på en mere brandstyrkende måde. 

Øg kvaliteten af jeres kundedialog og opnå:

  • Højere kundetilfredshed
  • Færre sure kunder
  • Gladere medarbejdere
  • Øget salg
  • Udnyttelse af service som markedsføringskanal
  • Øget indtjening på serviceydelser

 

Vores kunder siger

  • Kompetenceløftet og de forretningsmæssige resultatet har været meget bedre end jeg turde håbe på. Teamet har fået et fælles sprog…

    Allan Koch
    Servicechef
  • Sample testimonial content area

    Gitte Blemings
    Sample Position